Ako si pomôžete so správnou reklamou na Facebooku?

19. januára 2020

Máte skvelý produkt, službu či nápad, ktorý vám môže zarobiť pekné peniaze a vyplní dieru na trhu? V tom prípade nie je nič jednoduchšie než poslať ho do sveta. Práve prostredníctvom sociálnych sietí, ktoré máme k dispozícii a ktoré tvoria prijateľné zázemie pre každého podnikateľa, sa môžeme dostať k veľkému množstvu publika.

Ak už máte vymyslený perfektný slogan, sedí grafika, nápad a reklama je umiestnená na facebooku, no odozva stále neprichádza, niekde sa stala chyba. Aj lacný spôsob reklamy môže priniesť veľké úspechy a ohlas, ak sa vyhnete týmto zásadných chybám.

Nesprávne nastavený cieľ reklamy

Čo chcete svojou reklamou dosiahnuť? Niekedy sa usilujeme predať produkt, inokedy ponúknuť e-knihu. Ak ste bloger či začínajúci youtuber, zrejme potrebujete predovšetkým nazbierať odberateľov pre svoju stránku či youtube kanál. Nezabudnite, že v popise dobrej reklamy na Facebooku má byť jednoznačne uvedené, čo od prípadných záujemcov očakávate. Dať like príspevku? Zdieľať? Súťažiť? Využiť zľavu?

Vodička jazdila bez svetiel, pri kontrole nafúkala viac ako dve promile (foto)

17.2.2020 (Webnoviny.sk) - Trest odňatia slobody na jeden rok hrozí 41-ročnej vodičke z okresu Prievidza, ktorú policajná hliadka z Bánoviec nad Bebravou pristihla šoféro...

Cieľová skupiny, ktorá sa míňa vašim záujmom?

Iných zákazníkov bude zrejme vyhľadávať mamička na materskej dovolenke, ktorá po večeroch štrikuje detské papučky, a úplne iných mladý chalan, ktorý počas víkendov sťahuje nábytok. Vyhľadávajte ľudí, ktorí by o vaše služby mali potenciálny záujem.

Ak boli s výrobkom či prácou spokojní, poproste ich o krátku recenziu, zdieľanie reklamy či len o to, aby pozvali svojich facebookových priateľov, nech sa pozrú na vašu stránku. Tieto aktivity sú trochu otravné, avšak spočiatku nevyhnutné a len úspešná marketingová agentúra vám s tým pomôže.

Využite dosah pomocou správnych nastavení

Facebook vám umožňuje vykonať konkrétne kroky, ktoré spropagujú vašu prácu v mieste, kde to potrebujete. Zacieliť reklamu môžete na konkrétnu lokalitu, vek, pohlavie, jazyk či demografické záujmy.

Je zbytočné, ak ste hoci najlepší fotograf v Košiciach, aby si vašu reklamu pozreli budúci manželia v Dunajskej Strede. Zato pár pripravujúci svadbu v Michalovciach, to už je niečo iné.

Reklama a ďalej?

Reklama nikdy nebude pracovať sama o sebe. Jej súčasťou musí byť dokonale vypracovaná facebooková stránka s príťažlivým obsahom, príspevkami a kvalitne urobenými fotografiami. Život, najmä ten reklamný, nekončí na nástenke sociálnej siete a niekedy musíte snahu podporiť aj reklamou Google.

Využite silu vlastnej stránky, blogu, vtipných komentárov, instagramových fotiek či youtube videí. A nezabudnite neustále pracovať na produkte, pretože základom dobrej reklamy je spokojnosť a pochvala zákazníkov.

Daj vedieť svojím priateľom

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


*